Zwroty i reklamacje

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zamówienie albo złożyć reklamację wyślij do nas taką informację na adres: orostore.pl@gmail.com , unikniemy wtedy nieporozumień.

 

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z formularzem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DOBRZE Kamil Sztaba
1 Maja 10/5

76-150 Darłowo

ZWROT TOWARU 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DOBRZE Kamil Sztaba
1 Maja 10/5

76-150 Darłowo

 

Prosimy o przemyślane zakupy, każda dodatkowa wysyłka, to kolejny ślad węglowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl